استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

بهروز عطایی از سرمربیگری تیم ملی والیبال استعفا داد

  • کد خبر: ۱۸۷۱۹۶
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
  • ۱
بهروز عطایی از سرمربیگری تیم ملی والیبال استعفا داد
پس از کسب نتایج ضعیف در مسابقات لیگ جهانی، جام ملت‌های آسیا و همچنین انتخابی المپیک، سرمربی تیم ملی استعفا داد.

به گزارش شهرآرانیوز، بهروز عطایی پس از دیدار ایران مقابل جمهوری چک از سرمربیگری تیم ملی والیبال کشورمان استعفا داد.

وی سرمربی تیم ملی والیبال ایران از تابستان سال ۱۴۰۰ کار خود را با قهرمانی در مسابقات مردان آسیا آغاز کرد و در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ تیم ایران با هدایت وی به مرحله نهایی صعود کرد.

تیم ملی والیبال ایران در ادامه حضور وی بر روی نیمکت، در رقابت‌های قهرمانی جهان سیزدهم شد، در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ به عنوان دوازدهم رسید و در مسابقات قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ارومیه به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

تیم ملی والیبال ایران با هدایت عطایی در بازی‌های آسیایی هانگژو به مدال طلا و مقام قهرمانی رسید و سپس راهی برزیل شد تا در رقابت‌های گروه نخست انتخابی المپیک پاریس شرکت کند.

مردان والیبال ایران پس از دو ناکامی مقابل آلمان و اوکراین موفق به شکست قطر شدند و عصر امروز بهروز عطایی پس از شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل جمهوری چک، استعفای خود را تقدیم رئیس فدراسیون والیبال کرد.

بر این اساس با توجه به حضور تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت‌های انتخابی المپیک در برزیل و سه دیدار باقی مانده با تیم‌های ایتالیا، برزیل و کوبا، علیرضا طلوع کیان به عنوان سرمربی هدایت تیم ایران را تا پایان این مسابقات برعهده خواهد گرفت.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۲۰ روز جمعه ۱۴ مهرماه در پنجمین مسابقه خود به مصاف ایتالیا می‌رود که در حال حاضر صدرنشین مسابقات گروه نخست انتخابی المپیک است.

منبع: فارس


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
میثم امینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
0
0
واقعا این مربی در حد تیم ملی والیبال ایران نبوده و نخواهد بود این کناره گیری باید خیلی زود تر از این ها اتفاق می افتاد با کنار گذاشتن بازیکنان جوان و خوب و بکارگیری یکسری بازیکن پیر که با لابی گری وارد تیم ملی شده اند و بی دانشی این مربی حالو روز والیبال به اینجا رسیده امیدوارم یک مربی با دانش در حد تیم ملی هر چه زودتر برای هدایت والیبال ایران انتخاب کنن...
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->